مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان هرمزگان در نخستین بازی مساوی کرد 



تیم فوتسال آیندگان هرمزگان در نخستین دیدار دور پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به دیدار فولاد زرند ایرانیان کرمان رفت. 
 
به گزارش صبح ساحل، تیم آیندگان تنها نماینده هرمزگان در نخستین بازی مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم فولاد زرند ايرانيان کرمان رفت.
شاگردان هادی بزوال بازی را خیلی خوب شروع کردند و حملات زیادی روی دروازه سفید پوشان فولاد زرند ايرانيان کرمان داشتند اما در دقیقه ۱۸ روی یک غافلگیری دروازه آن ها توسط امیر علی محمد پور باز شد. 
در دو دقیقه باقی مانده نیمه نخست قرمزپوشان آیندگان می توانستند به گل مساوی برسند اما باز هم از دست دادن موقعیت باعث شد تا نیمه اول یک بر صفر به سود تیم فولاد زرند ايرانيان کرمان به پایان برسد. 
با شروع نیمه دوم آیندگان هرمزگان توسط محمد بنی اسدی به گل مساوی رسید تا بازی دوباره به اوج حساسیت خودش برسد. در ادامه باز این تیم فولاد زرند ايرانيان کرمان بود که توسط حسین اکبر زاده به گل دوم رسید اما این گل هم توسط نوید آذری جواب داده شد و دو تیم دوباره مساوی شدند. گل پنجم این دیدار برای فولاد زرند ايرانيان رقم خورد و یک بار دیگر حسین اکبر زاده برای سفید پوشان گلزنی کرد تا دوباره آیندگان از حریف سرسخت خودش عقب بیفتد. هادی بزوال سرمربی تیم آیندگان در دو دقیقه پایانی روی به پاور پلی آورد و این کار هم جواب داد و مصطفی رحمانی زاده گل مساوی را برای آیندگان به ثمر رساند تا این بازی در پایان سه سه مساوی شود و دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.‌ 
در این بازی برای آیندگان هرمزگان محمد بنی اسدی،  علی صابری،  سینا بخشی، محمد رضا آبروشن، رضا سالاری، حامد زرجام، حسین رحیمی، مصطفی رحمانی، ارژنگ داريوش، مهرداد خانه داری، امیر حسین دهقانی و نوید آذری با هدایت هادی بزوال بازی کردند. سعید رضایی سرپرست این تیم می باشد. محمد رضا دهقانی به دلیل محرومیت و حسن سپهری و محمد بازار به دلیل مصدومیت در این بازی نتوانستند برای آیندگان بازی کنند. 
برای تیم فولاد زرند ايرانيان کرمان محمد رضا زاده، حسین اکبر زاده، احمد ابراهیمی، علی ایزدی ،امیر حسین رشیدی، سروش حیدری، سید محسن تهامی نسب، محمد حسین ابوالقاسمی، علی محمد پور، علیرضا مختار آبادی، حمید رشیدی و مهرزاد صادقی با هدایت ایمان عبدالهی به میدان رفتند. 
مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۸ تیم در دو گروه برگزار می شود و تیم آیندگان هرمزگان در گروه دوم با تیم های فولاد زرند ایرانیان ، پاس تهران و جندی شاپور دزفول همگروه است.
 
 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها